POGOSTA VPRAŠANJA

 1. Naročil(a) sem paket. Kdaj ga bom prejel(a)?

Izdelki na zalogi bodo odpremljeni v roku 1-3 delovnih dni. V primeru, da izdelka nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka te bomo obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.

2. Kakšni so stroški pošiljanja?

Če naročiš izdelke v skupni vrednosti 60,00 € ali več, ti stroške dostave v celoti krijemo mi. Naročilom do zneska 60,00 € pa bo na blagajni naknadno prištet strošek dostave v višini 4,50 €.

3. Katera plačilna sredstva so na voljo?

Na voljo imaš več možnosti. Svoje naročilo lahko poravnaš ob prevzemu paketa, ki ti ga pripelje kurirska služba DPD na dom/službo, s plačilno/kreditno kartico (BA Maestro, Visa, Visa Electron, MasterCard), preko PayPal-a ali preko bančnega nakazila (direkno plačilo na naš TRR). Izbiro plačila izbereš na blagajni, pri zadnjem koraku.

V primeru, da želiš naročilo poravnati preko predračuna, nam piši na info@naravnadopolnila.si 

4. Naročilo sem uspešno oddal(a), vendar paketa še nisem prejel(a). Kaj lahko storim?

V primeru, da je od tvojega naročila minilo več kot 5 delovnih dni, nas kontaktiraj na info@naravnadopolnila.si, saj je lahko več razlogov zakaj paketek še ni pri tebi. V sporočilu obvezno pripiši številko naročila, zato da bomo tvoje naročilo lažje in hitreje našli. 

5. Imam kodo za popust. Kako jo uporabim?

Kodo za popust vpišeš v okence za promocijsko kodo, ki ga najdeš v košarici ali pri zaključku nakupa.

6. Koda za popust ne deluje. Kaj lahko storim?

Razlogov, da koda ne deluje je lahko več.

Najprej preveri, da si kodo pravilno vpisal(a) in kliknil(a) Potrdi. Če se je izpisal napis Koda kupona ni veljavna je koda že potekla.

Koda za popust tudi ne deluje v primeru, da jo želiš izkoristiti pri izdelku(ih), ki so že del akcijske ponudbe. Popusti se med seboj ne seštevajo, zato kode za popust v tem primeru ne moreš izkoristiti.

Nekatere kode lahko imajo tudi poseben pogoj (npr. minimalni znesek v košarici; koda velja samo na določen izdelek,...), zato preveri da tvoje naročilo za koriščenje promocijske kode ustreza vsem pogojem.

7. Za koga so primerni vaši izdelki? 

Naši izdelki so primerni za vsakogar, ki želi v svojo uravnoteženo prehrano vnesti produkte iz 100% naravnih sestavin in pripomorejo k izboljšanju počutja.